TOP

Czy woreczki foliowe z nadrukiem to dobry wybór?

Woreczki foliowe z nadrukiem to idealny wybór dla małych i dużych przedsiębiorstw. Wykorzystywane w branży spożywczej, produkcyjnej, chemicznej, florystycznej i w wielu, wielu innych. Jak się je robi i czy są trwałą formą reklamy?

Woreczki z logiem – w jaki sposób są one zrobione?

Woreczki z logiem to jeden z najprostszych do wykonania form reklamy dla firmy. Takie worki reklamowe wykonuje się dwiema metodami:

1. Metoda sitodruku – rzadziej wybierana, gdyż ta metoda dopuszcza niewielka ilość kolorów w jednym nadruku. Jest to więc sposób wybierany w momencie, gdy woreczków ma być niewiele i są dość małych gabarytów.

Przykładowo, mini woreczek z samą nazwą firmy, wybierany przez branżę farmaceutyczną lub kosmetyczną, do zapakowania upominków i leków.

2. Metoda fleksograficzna – wybierana do zadrukowania naprawdę dużej ilości woreczków (zadruki seryjne). Fleksodruk dopuszcza użycie zdecydowanie większej liczby kolorów – często nawet dziesięciu w jednym zadruku. Dzięki temu można uzyskać naprawdę skomplikowane i ciekawe grafiki.

Przykładem takich woreczków są popularne reklamówki na produkty spożywcze, sprzedawane w każdym sklepie (na przykład w zimie ze Świętym Mikołajem, w lecie z Owocami i zwierzętami).

Worki reklamowe

Worki reklamowe w dyskretny sposób informują o tym, czym zajmuje się dana firma bądź skąd pochodzi zakupiony przed chwilą produkt. Najczęściej takie woreczki z foliowe z nadrukiem, wydawane są w sklepach spożywczych oraz odzieżowych. Każda marka odzieżowa posiada swoje reklamówki: Cropp, Adidas, Nike, Reserved, Zara, Kazar i wiele innych. Kupując kolejna torebkę, kolejne buty czy koszulę – liczy się marka. A markę pokazuje się głównie po reklamówkach. To one świadczą o tym, czy zakup był drogi, luksusowy, modny.

Worki z nadrukiem wykorzystywane są również perfumeriach i drogeriach. Zapakowanie ulubionych perfum czy kosmetyków do makijażu w ładną torebkę foliową z nadrukiem, od razu podnosi jego wartość. Jedna, niewielka torebka, a od razu widać z kim ma się do czynienia. W końcu lepiej jest dać prezent w czarnej, foliowej torebeczce z napisem „Sephora” niż w przeźroczystym worku bez charakteru i żadnego przekazu!

Categories Ciekawe